خیلی خیلی دوست دارم



دختر از دوستت دارم گفتن هر شب پسره خسته شده بود..
 
یک شب وقتی اس ام اس آمد بدون آن که آنرا باز کند

موبایل را گذاشت زیر بالشش و خوابید
 
صبح وقت مادر پسره به دختره زنگ زد و گفت: پسرم مرده…
 
دختره شوکه شد و چشم پر از اشک

بلافاصله سراغ اس ام اس شب گذشته رفت..
 
پسره نوشته بود… تصادف کردم

با مشکل خودم را رساندم دم در خونتون

لطفا بیا پائین میخوام برای آخرین بار ببینمت…

«خیلی خیلی دوستت دارم»

 

 



نظرات شما عزیزان:

سها
ساعت9:54---21 مهر 1392
سلام خیلی با حال هست فقط یه کلام دختر ها نامرد هستن
پاسخ:نگو گریم گرفت


مسعود
ساعت21:54---17 مهر 1392
باسلام
از حضورت در وبم سپاس گزارم
اپ های جدیدت زیبا بود
منتظر بعدی هاشم هستم
منم اپم
ی سر بزن
منتظرت هستم
نظر یادت نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1392 | 16:16 | نویسنده : شیطون بلا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.